Laatste dag van onze 4daagse Schoorl. Mooie luchten en toch geen regen. Helaas geen stops voor lekker gebak etc. Thermoskannen en thee/koffie mee. Prima gelukt. Volgend jaar weer? Waarschijnlijk wel, maar dan graag zonder Covid 19.
Please follow and like us:
Ontdek meer van Ons wandelblog
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

