1e dag Gooise 4daagse

1e dag Gooise 4 daagse. Met veel zon en zin vandaag aan de wandel gegaan. Gezellig met genoeg horeca/rustpunten. Vooral de laatste bij Theehuis ’t Bluk, waarbij de frisdrank gratis werd aangeboden. Natuurlijk was er iemand die ook nog een ijsje wilde. Gelukkig veel door het bos kunnen lopen en alleen de laatste kilometers waren wat zonniger. Het was een geslaagde tocht en hopelijk morgen weer. Dan wel met 2 personen minder, omdat er ook nog gewerkt moet worden in onze maatschappij.

Please follow and like us:

Ontdek meer van Ons wandelblog

Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

Wij zijn liefhebbers van leuke wandelingen met of zonder onze Beagles Wandel je een stukje met ons mee ?

1 gedachte over “1e dag Gooise 4daagse

Wij vinden het leuk om jouw reactie op ons berichtje te lezen.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.