Bunschoten Spakenburg

Na de regen vanmorgen toch nog een wandeling kunnen maken. Bunschoten Spakenburg met de markt. Dat is gelukt. Het werd ook steeds warmer en we waren blij dat we niet al teveel kilometers liepen.

 

Please follow and like us:

Ontdek meer van Ons wandelblog

Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

Wij zijn liefhebbers van leuke wandelingen met of zonder onze Beagles Wandel je een stukje met ons mee ?

Wij vinden het leuk om jouw reactie op ons berichtje te lezen.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.